Връщане на стока

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА: 

    1. Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката. В обратно изпратената пратка освен формуляр за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (касов бон, фактура). Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка
    2. Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер или до офис на куриер. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната стока и прегледа й от сервизен техник (информация, за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността се възстановява на Клиента – по сметка в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни. Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако не е в изряден търговски вид) Продукт, който не е опакован по време на транспорта
    3. Ако по някаква причина Клиентът е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си, може да се свърже с нас, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. 
    4. Разходите за връщане на продукт са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. Търговецът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. 
    5. Продукти, изискващи подмяна, първо трябва да бъдат върнати на посочения адрес, след което ще се заменят. Декларирам, че съм запознат(а) и съм съгласен(а) с Общите условия за връщане/рекламация на закупена
    6. Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.

 

ПРОДУКТ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ AKO:

 

    1. Стоки, които не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;

    2. Стока с лош вид и видими следи от употреба - драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др. драскотини

    3. Консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др), чийто опаковки са били разпечатани.

    4. Всякакъв вид слушалки, които се поставят в ушния канал и са били разпечатани
    5. Продукт, който не е опакован и има повредата при транспортиране в резултат на неправилно опаковане е отговорност на клиента. 
    6. Запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати в първоначален вид.

 

КАКВО ДА ОЧАКВАТЕ, СЛЕД КАТО ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?
 
    1. След като получим върнатия продукт, съдържанието на пратката ще бъде прегледано и обработено

    2. За да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата техника. Ако не са установени щети, тя може да бъде заменена. Обикновено срокът, в който ще получите отговор от наша страна, дали техниката може да бъде заменена, е до 10 работни дни;

    3. Можете да изберете един от двата начина за възстановяване на сумата - с ваучер на пълната стойност, която сте заплатили за стоката или чрез възстановяване на сумата.

 

КАКВО СЕ СЛУЧВА АКО МИНАТ ПОВЕЧЕ ОТ 14 ДНИ И ЖЕЛАЕТЕ ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА КЪМ НАС ?
 
    1. Ако искате да върнете стоката, след като са минали повече от 14 дни от датата на закупуване, стоката се приема като стока за изкупуване втора употреба. Цената на изкупуване се определя в зависимост от състоянието на стоката и състоянието на окомплектовката, както и от срока на използване. 

 

ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

 

    1. Изпратете искане за връщане на артикул в писмен вид на имейл online@ventex.bg, като попълните формуляра за връщане в линка по-долу.
    2. Формуляр за връщане на стока ВЕНТЕКС 22

 

ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

 

    1. Ще получите e-mail от нас с номер на товарителница, по която да върнете пратката към нас Ние Ви предоставяме готова товарителница за връщане. Разходите по транспорта на върната поръчка се поемат от клиента. След като получим пратката ще се свържем с вас за да потвърдим, че стоката е в запазаен търговски вид.
    2. Моля НЕ връщайте сами продуктите по куриер, които искате да върнете, а изчакайте обаждане от наш оператор. В противен случай ние няма как да знаем, че сте върнали нещо и то ще се върне при вас след 7 дни отново до офиса от който сте го изпратили.
    3. В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера стойността на куриерската услуга в двете посоки е за сметка на клиента.

 

ЗАЯВКА ЗА ЗАМЯНА НА СТОКА

 

    1. Ние Ви предоставяме готова товарителница, с която Вие да върнете продуктите, които искате да замените. Ще получите номера на товарителницата по е-мейл или съобщение, след което можете да посетите, който и да е офис на Еконт в цяла България и да върнете продуктите ползвайки тази товарителница. След като получим пратката и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас продукти. Стойността на куриерските услуги в двете посоки при размяна е за сметка на Клиента.