Връщане на стока

Уважаеми клиенти,

Нашата цел е да осигурим пълно удовлетворение от покупката ви. Ако поради някаква причина не сте доволни от продукта, който сте закупили, можете да го върнете в рамките на 14 дни от датата на получаване. Ето как става това:

 

Условия за връщане
  1. Срок за връщане:

    • Можете да върнете продукта в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване.
  2. Състояние на продукта:

    • Продуктът трябва да бъде в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без следи от употреба.
  3. Необходими документи:

    • Трябва да приложите формуляр за връщане и доказателство за покупката (касов бон или фактура).

Как да върнете продукт
  1. Свържете се с нас:

    • Моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на +359892321121 или имейл online@ventex.bg, за да заявите връщането.
  2. Попълнете формуляра за връщане:

  3. Изпратете продукта:

    • Изпратете продукта към нас на адреса от, който ви е изпратена поръчката. Ако не намирате адреса се свържете с нашия екип на номер +359892321121 за да проверим от къде е изпратена поръчката ви. Пратките с наложен платеж няма да бъдат приети !

 

Процес на връщане
  1. Получаване и проверка:

    • След получаване на върнатия продукт, за да се избегнат случаи на злоупотреба при връщане на продукти ще извършим преглед и тест на върнатата техника. Ако не са установени щети, тя може да бъде заменена. Срокът, в който ще получите отговор от наша страна, дали техниката може да бъде заменена, е до 10 работни дни;
  2. Уведомление:

    • Ще получите уведомление по имейл или телефон за резултатите от проверката в 10 дневен срок.
  3. Възстановяване на сумата:

    • Ако продуктът отговаря на условията за връщане, ще възстановим сумата в срок от 14 дни.
    • Можете да изберете един от двата начина за възстановяване на сумата - с ваучер на пълната стойност, която сте заплатили за стоката или чрез възстановяване на сумата.
  •  
Допълнителни условия
  • Разходи за връщане:

    • Разходите за връщане на продукта са за сметка на клиента.
  • Продукти с дефекти:

    • Ако продуктът е дефектен или не отговаря на описанието, разходите за връщане ще бъдат поети от нас.

Ако имате допълнителни въпроси или нужда от помощ, моля, не се колебайте да се свържете с нас на +359892321121 или имейл online@ventex.bg,

Благодарим ви, че пазарувате при нас!

 

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА: 

    1. Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката. В обратно изпратената пратка освен формуляр за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (касов бон, фактура). Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка
    2. Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер или до офис на куриер. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат. След получаване на върната стока и прегледа й от сервизен техник (информация, за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон в срок до 10 дни), стойността се възстановява на Клиента – по сметка в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни. Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (напр.: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако не е в изряден търговски вид) Продукт, който не е опакован по време на транспорта
    3. Ако по някаква причина Клиентът е сбъркал и е посочил друг продукт от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си, може да се свърже с нас, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. 
    4. Разходите за връщане на продукт са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа се доплаща разликата. Търговецът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. 
    5. Продукти, изискващи подмяна, първо трябва да бъдат върнати на посочения адрес, след което ще се заменят. Декларирам, че съм запознат(а) и съм съгласен(а) с Общите условия за връщане/рекламация на закупена
    6. Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.

 

ПРОДУКТ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ AKO:

 

    1. Стоки, които не са в оригиналната си опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;

    2. Стока с лош вид и видими следи от употреба - драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др. драскотини

    3. Консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др), чийто опаковки са били разпечатани.

    4. Всякакъв вид слушалки, които се поставят в ушния канал и са били разпечатани.
    5. Продукт, който не е опакован и има повредата при транспортиране в резултат на неправилно опаковане е отговорност на клиента. 
    6. Запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати в първоначален вид.
 

 

КАКВО СЕ СЛУЧВА АКО МИНАТ ПОВЕЧЕ ОТ 14 ДНИ И ЖЕЛАЕТЕ ДА ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА КЪМ НАС ?
 
    1. Ако искате да върнете стоката, след като са минали повече от 14 дни от датата на закупуване, стоката се приема като стока за изкупуване втора употреба. Цената на изкупуване се определя в зависимост от състоянието на стоката и състоянието на окомплектовката, както и от срока на използване. 
  1.