Често задавани въпроси (FAQ)

?
Колко време отнема доставката ?
  • Поръчки пуснати и потвърдени след обаждане от нас преди 15:00 часа се изпращат на същия ден ако продукта е наличен и се доставят на следващ ден, освен ако населеното място не се обслужва по график. В този случай пратката ще бъде доставена в първия ден за доставка на населеното място според графика на куриерската фирма.
?
Какви методи за доставка са налични ?
  • Поръчката се изпраща с куриерска фирма Спиди или Еконт
  • Доставката може да бъде до адрес или офис на куриерската фирма според желанието на клиента.
?
Мога ли да направя поръчка без регистрация в сайта ?
Не е нужно да имате регистрация, за да направите поръчка. Може да изпратите телефонен номер в допълнението за "Бърза поръчка" след което ще се свържем с вас с цел уточняване на детайли за поръчкатаСъздаването на акаунт Ви дава допълнителни предимства като:
  •  Ускорен път през кошницата
  •  Проследяване на поръчките бързо и лесно
  •  История на всичките Ви покупки
  •  Получаване на промо кодове и отстъпки
?
Какви са начините за поръчка ?
?
Мога ли да добавя допълнителни продукти към вече направена поръчка ?

Ако поръчката все още не е изпратена може да добавите продукт след като се свържете с нас: +359 89 232 1121

?
Има ли лимит за минимална или максимална поръчка ?

Не, няма.

 

?
Как мога да отменя част от поръчка?

За съжаление няма такава възможност. Трябва да отмените цялата поръчка в рамките на деня, в който е направена. За целта, моля да ни уведомите на +359 89 232 1121 като посочите номера на поръчката, която отказвате. 

?
Извършвате ли доставка в цяла България ?

Да, куриерска фирма „Еконт“ извършва доставки до всяка точка на България.

?
За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна ?

Куриерските разходи за връщане и за замяна на стока са за сметка на Клиента освен в случаите, когато връщането е по вина на Ventex.online

?
Мога ли да получа фактура заедно с пратка ?

Това е възможно, нужно е да се подчертае такава опция по време на поръчката заедно с попълване на всички изисквани данни за фактура. Тогава документ ще бъде добавен към пратката.

?
Как мога да се свържа, ако имам въпроси ?

Ако имате въпроси относно предлаганите продукти, или се нуждаете от помощ винаги може да се свържете с нас:

Телефон: +359 892 321 121

Имейл: online@ventex.bg

Facebook: Ventex.online

Instagram: Ventex.online

Viber: +359 892 321 121

?
Как най-бързо да намеря търсен продукт ?
  • Най добре да използвате търсачка, които се намира в десен горни ъгъл.
?
Как се заплаща ?

Можете да платите с наложен платеж (в брой на куриера при доставка)

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас