Често задавани въпроси (FAQ)

?
Колко време отнема доставката ?
  • Стремим се да обработваме и изпращаме вашите поръчки възможно най-бързо след тяхното получаване.

  • Всички поръчки, направени преди 16:00 часа и при наличност на продукта, се изпращат в същия ден и могат да бъдат получени на следващия ден.

  • Доставки до офис на Еконт могат да бъдат получени на следващия ден.

  • Доставки до адрес във всички големи градове в страната могат да бъдат получени на следващия ден.

  • Доставки до адрес в малки градове и села, където куриерът не предлага доставка в рамките на 1 работен ден, времето за доставка може да бъде удължено от 1 до 3 дни.
?
Колко струва доставката ?

Доставка до офис на Еконт

  • Доставка на поръчки по куриерска компания Еконт се заплаща в зависимост от стойността на поръчката. Доставка до офис на Еконт от 5.00-7,99 лв.

Доставка до адрес по Еконт

  • Доставка по Еконт до адрес на клиента в зависимост от вашето местоположение от 6.99-9.99 лв
?
Какви методи на плащане приемате ?

1. Можете да платите с наложен платеж (в брой на куриера при доставка в офис или на адрес)

2. Вече може да направите плащане с карта на ПОС терминал, интегриран в служебното устройство на куриера. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“ и може да платите с карта в офис или на адрес при получаването на пратката.

 

3. Плащане с банков превод

?
Какви методи за доставка са налични ?

1. Поръчката се изпраща с куриерска фирма Еконт

2. Доставката може да бъде до адрес или офис на куриерската фирма според желанието на клиента.

?
Какви са вашите работни часове ?

Нашите работни часове са от понеделник до петък, от 9:00 до 18:00 часа.

?
Имате ли физически магазини ?

В момента нашите продукти могат да бъдат закупени само онлайн. Всички поръчки се обработват и изпращат директно от нашия склад.

?
Мога ли да направя поръчка без регистрация в сайта ?
Не е нужно да имате регистрация, за да направите поръчка. Може да изпратите телефонен номер в допълнението за "Бърза поръчка" след което ще се свържем с вас с цел уточняване на детайли за поръчкатаСъздаването на акаунт Ви дава допълнителни предимства като:
  •  Ускорен път през кошницата
  •  Проследяване на поръчките бързо и лесно
  •  История на всичките Ви покупки
  •  Получаване на промо кодове и отстъпки
?
Какви са начините за поръчка ?

1. Може да направите поръчката си през сайта
2. Телефон +359 892 321 121
3. Facebook страница,
4. Instagram страница
5. Имейл до online@ventex.bg

?
Мога ли да добавя допълнителни продукти към вече направена поръчка ?

Ако поръчката все още не е изпратена може да добавите продукт след като се свържете с нас: +359 89 232 1121

?
Има ли лимит за минимална или максимална поръчка ?

Не, няма.

 

?
Как мога да отменя част от поръчка?

За съжаление няма такава възможност. Трябва да отмените цялата поръчка в рамките на деня, в който е направена. За целта, моля да ни уведомите на +359 89 232 1121 като посочите номера на поръчката, която отказвате. 

?
Извършвате ли доставка в цяла България ?

Да, куриерска фирма „Еконт“ извършва доставки до всяка точка на България.

?
Какво да направя, ако не мога да намеря отговор на моя въпрос ?

Ако не можете да намерите отговор на вашия въпрос, моля, свържете се с нас на +359892321121 или online@ventex.bg Ще се радваме да ви помогнем!

?
За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна ?

Куриерските разходи за връщане и за замяна на стока са за сметка на Клиента освен в случаите, когато връщането е по вина на Ventex.bg

?
Какви са условията за гаранция на продуктите ?

Всички продукти имат гаранция съгласно законодателството на Република България. Гаранцията не покрива повреди, причинени от неправилна употреба, небрежност или инциденти.

?
Мога ли да заменя продукт ?

Да, можете да замените продукт в рамките на 14 дни от датата на получаване. Свържете се с нас, за да уредим замяната.

?
Мога ли да получа фактура заедно с пратка ?

Това е възможно, нужно е да се подчертае такава опция по време на поръчката заедно с попълване на всички изисквани данни за фактура. Тогава документ ще бъде добавен към пратката.

?
Как да върна продукт ?

Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни от датата на получаване. Продуктът трябва да бъде в изряден търговски вид и в оригиналната опаковка. Моля, отидете в долна част на сайта в секция "Връщане на продукт" където ще намерите цялата нужна информация за връщане на продукт.

?
Как мога да се свържа, ако имам въпроси ?

Ако имате въпроси относно предлаганите продукти, или се нуждаете от помощ винаги може да се свържете с нас:

Телефон: +359 892 321 121

Имейл: online@ventex.bg

Facebook: Ventex.bg

Instagram: Ventex.bg

Viber: +359 892 321 121

?
Как най-бързо да намеря търсен продукт ?

Най-добре е да използвате търсачката, която се намира в десния горен ъгъл на екрана през компютър. В мобилната версия може да намерите търсачката в левия горен ъгъл

?
Как да направя поръчка ?

За да направите поръчка, просто изберете желания продукт, добавете го в количката и следвайте стъпките за завършване на поръчката. Ще трябва да въведете вашите данни за доставка и плащане.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас